Ezekkel az egyszerű tippekkel bárki tájékozottá válhat a hírnévkezeléssel kapcsolatban, hogy mennyire fontos az Ön vállalkozása.

Ezekkel az egyszerű tippekkel bárki tájékozottá válhat a hírnévkezeléssel kapcsolatban, hogy mennyire fontos az Ön vállalkozása.

 

Ha ez a lényeges az Ön számára, kommunikálja azt ügyfelei felé, hogy mennyire fontos. Ez azt jelenti, hogy időt kell fektetni a hírnévkezelésbe. Folytassa az olvasást, és kap néhány nagyszerű tanácsot hírnevének pozitív megőrzéséhez. Az online jelenlét növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan webhelyek, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn, segítenek az üzleti jelenlét kialakításában online és offline egyaránt. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen közzé kell tennie információkat. Amikor információkat tesz közzé egy közösségi média webhelyen, használjon kulcsszavakat, és adja meg olvasóinak azokat az információkat, amelyekre valóban szükségük van. Hírnevének kezelésének egyik elsődleges módja az, ha online felépíti az üzleti brandet, és átveszi az Önnel kapcsolatos tartalmat. A KnowEm.com, a UserNameCheck.com vagy a NameChk.com segítségével keresse meg vállalkozása nevének minden felbukkanó online példányát. Csak egyet kell használnia, de bármelyikük értesítheti Önt, ha valaki hamisan mutatja be a vállalkozását, vagy rosszat mond rólad. Ha jobban szeretné figyelemmel kísérni vállalkozása hírnevét, próbáljon meg beállítani egy figyelmeztető rendszert. Ez egy naponta kapott e-mail, amely tájékoztatja Önt, ha cégét megemlítették az interneten. Ezek némi pénzbe kerülnek, és rövid ideig tart a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak. Tegye érte, hogy megvédje hírnevét online. Minden negatív visszajelzés biztosan elveszik a pozitív visszajelzések tengerében, ezért ügyeljen arra, hogy legyen pozitívból bőven. Minél több a pozitív tartalom, annál kisebb lesz a negatív megjegyzések hatása. Próbálja meg boldoggá tenni az elégedetlen vásárlókat. Ha az ügyfél rossz tapasztalatait jóra tudja fordítani, az ügyfele értékelni fogja törődését. Még jobb, ha online csinálja. A potenciális ügyfelek láthatják erőfeszítéseit, és szeretnének Önnel együttműködni. Az egyik jó módja annak, hogy javítsa cége hírnevét, ha megkéri azokat az ügyfeleket, akik elégedettek szolgáltatásával vagy termékével, hogy tegyenek közzé pozitív véleményeket blogján vagy webhelyén. Megkérheti őket, hogy mondjanak valami kedveset a cégéről olyan webhelyeken, mint a Linkedln, a Google Places vagy a Yelp. Próbáljon meg a Google-ön keresni, hogy megtudja, milyen típusú információk jelennek meg Önről. Ha sok a negatív visszajelzés, akkor ezt felhasználhatja önmaga értékelésére. Abban az esetben, ha bármilyen elégedetlenséget észlel, mindent meg kell tennie a javításuk érdekében. Nem szeretné, hogy a félretájékoztatás rontsa a hírnevét. Ha negatív megjegyzést vagy véleményt talál a cégével kapcsolatban, ne hagyja figyelmen kívül. Válaszoljon rá, és védje meg álláspontját. Néha az emberek, akik negatív megjegyzéseket tesznek közzé, csak a történet egyik oldalát mesélik el. Önön múlik, hogy bemutassa a saját oldaláról a problémát, hogy az olvasók teljesebb képet kapjanak. Segítenie kell az ügyfeleknek, hogy reális elvárásokat alakítsanak ki. Ez azt jelenti, hogy azonnal forduljon az ügyfelekhez, ha hibázik, és ügyeljen arra, hogy gondosan kezelje azokat. Átláthatóságra van szükség az egész vállalkozást illetően, ha jó hírnévre vágyik. Ha online szeretné kezelni a hírnevét, figyelnie kell arra, hogy az emberek hol beszélnek a cégről. Meg kell találnia és lógnia az interneten olyan területeken, ahol az emberek megvitatják az Ön iparágát. Tegyen közzé linkeket weboldalán bármilyen pozitív megjegyzésre, és gyorsan válaszoljon a kritikus megjegyzésekre. Ha az Ön vállalkozása fontos Önnek, meg kell győződnie arról, hogy az ügyfél is fontosnak tartja. A jó hírnév megőrzése segíthet ebben. Ezek a javaslatok hasznosak lehetnek a kezdéshez.