A cikk marketingje és számos előnye az Ön vállalkozása számára.

A cikk marketingje és számos előnye az Ön vállalkozása számára.

El sem tudja hinni, milyen erősek a cikkek, amikor egy vállalkozás online marketingjéről van szó. A hinni azonban a látásról szól, és az ehhez hasonló tippek használatával láthatja a cikkmarketing valódi eredményeit. Ezek a tippek felvilágosítást adhatnak arról, hogyan népszerűsítheti vállalkozását hatékonyan és eredményesen néhány nagyszerű cikk segítségével.

A cikkmarketing források bővülésével ügyeljen arra, hogy a cikkek széles körben hivatkozzanak egymásra. Ne hozzon létre hivatkozásokat a cikkek között pusztán a linkelés kedvéért, hanem próbáljon meg minden ésszerű lehetőséget kihasználni, ha az egyik cikk támogatná a másikat. A jól kereszthivatkozásokkal ellátott cikkhivatkozások jelentősen növelik az olvasók számát.

Szabaduljon meg szószámláló szoftverétől. Írásában összpontosítson alapos magyarázatokra és információkra, és csak a legfontosabbnak talált tartalmat foglalja bele. Ha a cikk hosszabb vagy rövidebb, mint eredetileg tervezte, ez megengedett. Legyen nehéz a tartalom, és a szavak száma nem fog annyira számítani.

Olvasson tovább, hogy javítsa írási készségeit. Az olvasás javíthatja a szövegértési szinteket, és gördülékenyebbé teheti az írási folyamatot. Ha folytatja az új anyagok olvasását, növelheti írási képességét. Nem az a fontos, hogy mit olvas, csak mindig olvasson valamit.

Használjon cikk forrásdobozt. Ez egy bekeretezett doboz minden cikkének végén. Ez egy kis háttérinformációt ad az olvasónak a cikk szerzőjéről, hol találhat több cikket ugyanattól az írótól, milyen projekteken dolgozik, és néha tartalmaz egy képet is.

Ha ötleteket szeretne gyűjteni saját cikk marketing erőfeszítéseihez, tekintse át a címtárak "legnézettebb" kategóriájában megjelenő cikkeket. Hogyan szerveződnek? Milyen a hangszínük? Mennyire formális vagy informális a nyelvük? Példa erre egy hatékony oktatóeszköz, és a választott cikkkönyvtár legnézettebb cikkei nagyon sikeres tanulmányozási példák.

Amikor megpróbálja piacra dobni cikkeit, soha ne feledje, hogy az információszolgáltatásnak kell az első helyen lennie. Eladhatja magát, csak ne tegye túl nyilvánvalóvá. Az olvasók olyan dolgokat keresnek, amelyek hasznukra válnak, és ha csak megpróbálja eladni magát, az olvasónak nem lesz előnye.

A cikkmarketing sikere a közzétett tartalom körül forog. Tegyen közzé írásokat bármilyen témáról, amely megfelel az Ön preferenciáinak, szükségleteinek vagy megoldásának sok olvasóban felmerülő problémáira. Az útmutató cikkek nagyon jól mennek sok webhelyen, ezért próbálja ki őket.

Töltse fel cikkét fontos információkkal. Az emberek tanulni akarnak az anyagából. Legyen elmélyült a tartalomban, és adja meg az összes lényeges tényt. Ez arra készteti az olvasót, hogy befejezze a cikket, és az az érzése legyen, hogy bölcsen töltötte az idejét.

Határozzon meg időhöz kötött célokat a cikkek megírásához. Ez a technika segít motiváltnak, produktívnak és termékenynek maradni. Ezenkívül ez biztosítja, hogy több oldalmegtekintést kapjon.

Ha valaki kivételesen jártas a cikkmarketingben, akkor fontolóra veheti, hogy cserébe felajánlja tudását más érdeklődő cégeknek. Ha cikkeket készít másoknak, az nemcsak némi bevételt biztosít, hanem lehetővé teszi az írás gyakorlását is, hogy még jobban fejleszthesse képességeit.

Kerülje a címsorok kulcsszavakkal való megpakolását. A kulcsszavak többszöri használatán keresztül erős címsortartalom kiegyensúlyozottabb megközelítés a cikkmarketing számára. Válasszon olyan címsorokat, amelyek vonzóak. Próbálja kitalálni, hogy a címsor magával ragadó-e, és arra ösztönzi-e az embereket, hogy olvassák el a benne található cikket.

Amikor egy cikket készít az egyik társult terméke népszerűsítésére, tegye a termék legjobb hasznát a cikk megnyitásakor. Cikkének nagy lendülettel elindítása a legjobb módja annak, hogy gyorsan megragadja az olvasókat, és rávegye őket az ügyfelekké válás útján. Több előnnyel rendelkező termék esetén nézze meg, hogy a korábbi vásárlók elmondják-e, melyiket tartják a leglenyűgözőbbnek.

Állítsa be magát szakértőként. Használja a birtokában lévő tudást és szakértelmet. Ne hagyatkozzon mások tudására. Ott van, ahol van, annak köszönhetően, amit tud. Mások biztosan értékesnek találják az Ön által birtokolt szakértelmet. Ezen kívül kitűnik mások közül, ha szakértelme hangosan és világosan megmutatkozik cikkeiben.

Egy nagyszerű tipp az online cikkek népszerűsítéséhez, hogy a Squidoo-hoz vagy a HubPages-hez hasonló webhelyek segítségével készítsen külső címtárat a cikkeiről. Azok az emberek, akik esetleg nem tudnak az Ön cikkeiről, látni fogják a cikkeit ezekben a címtárakban, ami még több potenciális olvasót vonz Önhöz.

Nem tud írni, és nem sokat tud a cikkek online közzétételéről. Nos, a legjobb dolog, amit tehet, hogy kihasználja a cikkmarketinget és annak fantasztikus marketing erejét, ha többet tud meg, és ezt megteheti a kapott tippek alapján. Kezdhet nagy hatást gyakorolni az internetre, csak egyedi cikkekkel kezdve, amelyek mindent elmondanak Önnek.