Obțineți un avantaj competitiv cu aceste sugestii despre marketingul articolelor

Obțineți un avantaj competitiv cu aceste sugestii despre marketingul articolelor

Pentru cei care nu cred că marketingul articolelor este o metodă de lucru și o oportunitate de afaceri online profitabilă, tot ce trebuie să faceți este să urmăriți câteva site-uri web și să găsiți conținutul lor presărat despre spațiul cibernetic. Conectați punctele și vă veți găsi dovada. La fel, citiți aceste sfaturi pentru a copia formula.

Când scrieți un articol, nu folosiți în exces cuvintele cheie. Încorporează-le bine în articolul tău. Asigurați-vă că acestea apar în titlu, primul paragraf și în paragraful de încheiere. Nu le folosiți în corpul articolului, deoarece acest lucru devine repetitiv.

Dacă aveți o strategie de marketing ambițioasă folosind articole, conținutul dvs. va fi postat pe scară largă pe Internet. Acesta este un lucru bun, atâta timp cât fiecare articol are link-uri de lucru care duc utilizatorii către site-ul dvs. Legăturile de lucru îmbunătățesc indexarea motoarelor de căutare și atrag noi cititori. Link-uri rupte - sau mai rău, cele lipsă - anulează beneficiile trimiterii articolelor.

Adăugați linkuri către articolul dvs. În fiecare articol pe care îl scrieți, ar trebui să includeți atât un link către pagina de pornire a site-ului dvs., cât și un link profund către alte informații relevante de pe site-ul dvs. Acestea le vor oferi cititorilor o modalitate de a vă găsi și alte informații de care ar putea fi interesați, cu o cantitate minimă de tam-tam.

Creați un cont pe site-ul unui director de articole. Directoarele cu articole nu ar trebui să taxeze niciodată pentru o înscriere. Dacă o fac, nu este o companie de renume și nu ar trebui să o utilizați. Numai utilizarea site-urilor gratuite este o modalitate inteligentă și eficientă de a fi observat. Site-urile care taxează, în general, nu primesc atât de multă atenție.

Asigurați-vă că conținutul pe care îl furnizați este în timp util și atemporal. Nu doriți să publicați conținut detaliat specific într-un loc în care nu puteți edita, modifica sau adăuga informații. Dacă postați pe un forum sau blog care nu vă va permite accesul editorial, publicați doar informații generale cu un link către site-ul dvs. Pentru articolele care vă permit să editați și să actualizați, faceți acest lucru frecvent pentru a rămâne la timp.

Cu majoritatea proiectelor pe care le vei urma în educația vieții este cheia succesului, iar marketingul articolelor nu este diferit. Va trebui să vă asigurați că învățați tot ce puteți despre marketing în general și despre cum să utilizați conținutul în avantajul dvs. maxim atunci când încercați să vă promovați afacerea.

Dacă scrieți pentru blogul altcuiva, asigurați-vă că încă lucrați pe piața respectivă. Dacă încercați să vindeți produse de slăbit, nu este cea mai bună idee să vă faceți publicitate site-ului pe un blog de software. Numărul de cititori este diferit și s-ar putea să ajungi să-ți irosești munca fără întoarcere.

Serviciile de distribuire a articolelor sunt un serviciu care economisește timp, care poate aduce beneficii strategiei dvs. de marketing. În loc să petreceți ore întregi trimițând articole în directoare, puteți utiliza aceste servicii. Asigurați-vă că luați în considerare costul acestor servicii, deoarece de obicei există o taxă pentru utilizarea lor. Dacă investiția merită, rezultatul este o întrebare pe care trebuie să ți-o pui.

Nu vă puneți articolele la vânzare. Vrei să-ți faci piesele gratuite pentru distribuție, deoarece cu cât oamenii au mai mult acces la conținutul tău, cu atât vei obține mai multă afacere din articole. Munca ta ajută la evidențierea domeniului tău de cunoștințe și le permite altora să te vadă ca un expert în domeniu.

Găsirea unei formule de marketing pentru articole de succes este importantă dacă sperați să supravegheați o campanie profitabilă și productivă. A proceda greșit este o risipă colosală a efortului tău. Asigurați-vă că nu pierdeți timp și bani. Urmați ceea ce ați citit mai sus pentru a vă construi campania de marketing pentru articole.