E-mail marketing segítségre van szüksége? Olvasson tovább

E-mail marketing segítségre van szüksége? Olvasson tovább

Számos marketingtechnika létezik, amellyel a vállalatok elérhetik ügyfélbázisukat, vagy új potenciális ügyfeleket hozhatnak bázisukba. A közösségi média marketing, az affiliate marketing és az internetes marketing csak néhány közülük. Érdekes marketingtechnika az e-mail marketing, amelyről ebben a cikkben többet is megtudhat.

Ügyeljen arra, hogy az e-mailben elhelyezze terméke vagy vállalkozása logóját. Így az ügyfelek megismerik a logót, és társítják az Ön cégéhez. A legjobb, ha a logó olyan, ami felkelti az olvasó figyelmét, és könnyen megjegyezheti.

A marketing e-mail elején és végén tartalmaznia kell egy cselekvésre való felhívást az ügyfelek számára. Tisztázza, mit szeretne tenni ügyfelével, és tartalmazzon legalább két nyilvánvaló linket a webhelyére. Használjon egyértelmű javaslatokat, amelyek az e-mailje által hirdetett ajánlathoz irányítják ügyfeleit.

Mielőtt e-mailt küldene az előfizetőinek, próbálja meg tudatni velük, hogy mit fog küldeni nekik, és milyen gyakran várják, hogy halljanak Önről. Így tudják, mikor várják az e-maileket, és megakadályozhatják, hogy azok automatikusan a spam mappájukba kerüljenek.

Legyen kitartó az e-mail marketingüzeneteihez. Akár húsz e-mailt is igénybe vehet egy potenciális ügyfélnek, mielőtt rendszeresen felkelti a figyelmüket. Próbáljon meg egy jó történetet elmondani az üzeneteivel. Kapcsolja be őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozaton keresztül kibontakozzon. A több hétig tartó futóversenyek jó módja ennek.

Az adatok kibányásszák az e-mail-listáját, és a közönséget különféle szegmensekbe sorolják a rendelkezésre álló profilozási adatok alapján. Ez lehetővé teszi, hogy stratégiaibb legyen az üzenetküldés, és hatékonyan növelje a magasabb nyitási és átkattintási arányok esélyét. Még ha nem is rendelkezik profilalkotással, nézze meg a földrajzi célzást. A különböző régiók eltérően reagálnak a különböző típusú üzenetekre.

Meg kell próbálnia egy e-mail listát a lehető legjobban összeállítani a személyes és az internetes hálózatépítésből. Ne vásároljon vagy béreljen olyan névlistákat, amelyeket e-mailben küld el az üzlet fellendítése érdekében. Nincs garancia arra, hogy az Ön által felkeresett személyek közül bárki érdeklődni fog, és még az is előfordulhat, hogy értesítik az e-mail szolgáltatóját.

Mindig vegye figyelembe, hogy egyre többen használnak okostelefont naponta. E felhasználók közül sokan valószínűleg az Ön ügyfelei. A mobileszközök kisebb felbontásúak, így a hely korlátozott lesz. Ismerje meg a kis kijelzőkkel kapcsolatos megszorításokat, és gondoskodjon arról, hogy e-mailjei a telefon méretű képernyőkön olvashatók legyenek.

E-mailjeinek olvashatónak kell lenniük képek nélkül. Sok e-mail szolgáltató alapértelmezés szerint letiltja a képeket, és ha a felhasználó nem módosítja a beállításait, nem láthatja az Ön által hozzáadott képeket. Emiatt az elküldött e-mailekben szereplő képeket is átfogó szövegnek kell követnie.

Ösztönözze ügyfeleit, hogy vásároljanak Öntől azáltal, hogy jutalmakat ajánl fel e-mailjeiben. Az előfizetők nagyobb valószínűséggel hajtanak végre egy adott műveletet, ha úgy érzik, hogy van benne valami számukra. Például, ha rákattint egy linkre és vásárol, ingyenes vásárlást kaphat.

Mint ismeretes, a vállalatok a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel való kapcsolatteremtésre sokféle marketingtechnikát alkalmaznak. Ezek közé tartozik a közösségi média marketing, az internetes marketing és természetesen az e-mail marketing.

A cikkben található információk elolvasása után többet kell tudnia az e-mail marketingről és annak használatáról.

cserepeslemez,garázskapu, panel centrum,posca filc,uniball toll,uni toll,posca marker,papírvágógép 

1. cserepeslemez

2. garázskapu 

3.  panel centrum

4. posca filc

5. uniball toll

6. uni toll

7. posca marker

8. papírvágógép 

cserepeslemez,garázskapu, panel centrum,posca filc,uniball toll,uni toll,posca marker,papírvágógép