Fedezzen fel néhány hasznos e-mail marketing technikát és ötletet

Fedezzen fel néhány hasznos e-mail marketing technikát és ötletet

Amikor vállalkozását az interneten hirdeti, gondoskodnia kell arról, hogy kapcsolatba lépjen ügyfeleivel. Ennek egyik kitűnő módja az, hogy van egy e -mail marketingterve, amely kapcsolatot tart a célpiaccal; Íme néhány okos módszer a terv nagyszerűvé tételére.

Amikor felkéri az embereket, hogy jelentkezzenek, tudassa velük, mire számíthatnak. Mondja el nekik, hogy mit fog küldeni, és milyen gyakran. Az emberek nagyobb valószínűséggel regisztrálnak, ha tudják, hogy nem fogja elárasztani a beérkező leveleiket olyan bőbeszédű e-mailekkel, amelyeket nem szándékozik elolvasni.

Az e-mail címzettjei érdeklődésének fenntartásához használjon különféle sorozatokat a különböző típusú olvasókhoz. Például, ha egy e -mail címet kap egy értékesítésből, akkor az ügyfélnek nagyon jellegzetes üdvözlő e -mailt kell kapnia, mint egy olvasónak, akinek e -mailjét egy potenciális ügyfelektől kapta. Ha az olvasók nem azt kapják az e -mailektől, amit szeretnének, akkor egyszerűen nem fogják elolvasni őket.

Adjon különböző lehetőségeket ügyfeleinek a hatékony kampány érdekében. Az előfizetőknek lehetőséget kell biztosítani arra, hogy kiválasszák, hány e-mailt szeretnének kapni, mikor kapják meg, és mennyi információt szeretnének átadni. Minél jobban tudják irányítani a folyamatot, annál kényelmesebbek lesznek.

Próbálja meg követni a termékértékelést, amikor további e-mailt küld ügyfeleinek. Beilleszthet egy hivatkozást az e-mailbe, amely a linkre kattintva értesíti őket a regisztrációról. A befejezés az üzenetben arra ösztönözheti őket, hogy éljenek ezzel a lehetőséggel, amelyet Ön biztosít számukra.

Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel az e-mailjeikre. Láthatja majd, hogy milyen tartalmat küldenek az előfizetőiknek, és kitalálhatja, hogy milyen szempontokat érdemes használni, és melyiket kell távol tartania. Csak ügyeljen arra, hogy ne lopja el a tartalmukat, mert ez plágiumnak minősülhet.

Adja meg az ügyfeleknek a választás lehetőségét, hogy e-mailes marketinganyagainak egyszerű szöveges változatát vagy formázott szöveges változatát szerezzék be. Az ügyfelek a hírlevélre való feliratkozáskor kiválaszthatják az általuk preferált opciót. Az egyszerű szöveges verziók nem tartalmaznak grafikát, így a lassabb kapcsolattal vagy túlzottan aktív spam szűrőkkel rendelkező ügyfelek értékelhetik ezt a lehetőséget.

A minőségi e-mailek küldése része a márka jó imázsának kialakításának. Emiatt érdemes olyan sablont tervezni, amely tartalmazza a logóját, a szabványos színsémát és a többi marketing anyagában, például a weboldalán megjelenő betűtípusokat. Így kihasználhatja a közönség azonnali ismertségét.

Használja az aktív és passzív visszajelzéseket a marketingkampányok javításához. Kérdezze meg, hogy mit szeretnek az e -mailjeiben, mi az, amit nem, és mit szeretnének hozzáadni, mindezt aktív visszajelzésnek. A passzív visszajelzéshez valami finomra van szüksége. Bármilyen rendelkezésre álló eszközt és szoftvert használhat annak meghatározására, hogy mely hivatkozásokra kattintanak a legtöbbet.

A szín fontos, még akkor is, ha e-mailről van szó! E-mail üzeneteinek egységes színsémával kell rendelkezniük, amely egyszerre professzionális és könnyen olvasható. Ez különösen fontos, ha elkezdi a fejlettebb, gazdag HTML üzenetek tervezését. Ha nem biztos abban, hogy saját maga választja ki, egy kis internetes kutatás a kiváló színsémák felé mutathat.

Az ügyfelekkel folytatott interakció a legjobb módja annak, hogy rávegye őket az Ön termékeinek vagy szolgáltatásainak megvásárlására. Egy jó e-mail marketingterv segíthet ebben. Kövesse az ebben a cikkben szereplő tippeket, és képes lesz információt közvetíteni, miközben kapcsolatot épít a célpiaccal.