Cikk Marketing taktika, amely a legtöbbet hozza ki munkájából

Cikk Marketing taktika, amely a legtöbbet hozza ki munkájából

A webes üzleti élet egyik leggyakrabban használt taktikájaként a cikkmarketing uralkodik minden marketingtechnika királyaként. Ha észreveszi, még a Google is jobban teljesít szövegesen, mint képekkel. A minőségi tartalomban van valami, ami valóban elősegíti egy vállalkozás boldogulását. Ha azt szeretné, hogy vállalkozása virágozzon a cikkmarketing révén, figyeljen erre a cikkre.

Hagyja, hogy mások használják az Ön tartalmát, feltéve, hogy visszakapcsolják azt Önhöz. Ha engedélyezi, hogy blogok és más webhelyek tárolják cikkét, hatékony és egyszerű módja lehet új olvasók szerzésének, mivel visszakapcsolják azt Önhöz. Azok az olvasók, akiknek tetszik a cikk, felkeresik webhelyét, hogy többet olvashassanak.

A blogot tartalmazó cikk marketing kampányok esetén a vendégbloggerek felkérése növelheti a forgalmat. Azáltal, hogy meghívja egy elismert bloggert, hogy tegye közzé blogjait, a hozzáértő cikkek forgalmazói új olvasókat vonzhatnak, és növelhetik általános megjelenésüket. A vendégblog akkor működik a legjobban, ha mind a vendég, mind a házigazda jó hírű, hogy hasznos, megbízható cikkeket kínál.

Tegyen közzé cikkeket a lehető legtöbb ingyenes 10 cikk könyvtárban. Győződjön meg arról, hogy cikkei egyediek és jól meg vannak írva. Ismerje meg az egyes könyvtárak benyújtási követelményeit, valamint azok feltételeit. Egyes könyvtárak minimális szószámmal rendelkeznek, az egyik, a Buzzle pedig nem fogad el olyan cikket, amelyet az interneten bárhol máshol publikáltak, mielőtt közzétették volna.

Ha cikkeit egy adott rés vagy iparág felé célozza, győződjön meg arról, hogy elsajátította a megfelelő szlenget vagy zsargont. Végezze el a kutatást, és győződjön meg róla, hogy jól érti a témát. Meg akarja győzni olvasóit arról, hogy Ön szaktekintély ezen a területen, így továbbra is olvasni fogják, amit ír.

Miután befejezte a cikket, tegyen egy forrásmezőt az oldal végére, amelyben arra buzdítja az olvasókat, hogy vegyenek részt. Győződjön meg arról, hogy mellékel egy linket a vállalat webhelyére. Ez aktivitást és remélhetőleg bevételt generál a személyes vállalkozás számára, és növeli a tudatosságot arról, hogy ki ön és mit csinál.

Ahhoz, hogy bevételhez jusson az írott cikkekből, meg kell győződnie arról, hogy rendelkezik saját webhellyel. Nem baj, ha van egy 1000 szavas cikk, mindaddig, amíg a cikkek könyvtáraiba beküldött cikkeket 500 vagy 700 szó körül tartja. Saját webhelyén is kínálhat ajánlatokat és társult linkeket, amelyekkel felkeltheti olvasója figyelmét, és így értékesebbé teheti webhelyét az ügyfelek számára.

Ha feszültség alatt áll egy cikkben, az rendben van, ha ön John Grisham, de nem baj, ha  ön egy alapcikk marketinges, akinek célja a forgalom irányítása egy webhelyre. Nyugodtan írjon thrillert. A cikknek nem kell titokzatosnak vagy cselekményfordulatokat tartalmaznia ahhoz, hogy szórakoztató legyen az olvasó számára.

Ismerje meg azt a kutatást, amit ír. Ha időt töltött a téma kulcsszavainak megismerésével, akkor az írás sokkal könnyebb lesz, és kevesebb időt vesz igénybe. Ha néhány percenként meg kell állnia, hogy kitalálja, miről beszél, akkor értékes időt veszít, és a cikk megmutatja tudásának hiányát.

A fenti cikkben tanult tippek követése segíti vállalkozását, hogy ne csak túlélje az interneten, hanem boldoguljon a vastag és alapos verseny közepette. Ha elfoglalt és folyamatosan hasznos információkat tanul, amelyeket végrehajthat, legyőzheti versenytársait, és átveheti az irányítást a saját piaci rése felett.