Szüksége van e -mail marketing segítségre? Olvasson tovább

Szüksége van e -mail marketing segítségre? Olvasson tovább

Sok marketingtechnikát használhatnak a vállalatok, hogy elérjék ügyfélkörüket, vagy új potenciális ügyfeleket hozzanak bázisukba. A közösségi média marketing, az affiliate marketing és az internetes marketing csak néhány közülük. Érdekes marketingtechnika az e -mail marketing, amelyről ebben a cikkben többet tudhat meg.

Ügyeljen arra, hogy az e -mailben feltüntesse termékének vagy vállalkozásának logóját. Így az ügyfelek megismerik a logót, és társítják azt a vállalatához. A legjobb, ha a logó olyasmi, ami megragadja az olvasó tekintetét, és könnyen megjegyezhető.

A marketing e -mail kezdetének és befejezésének tartalmaznia kell egy cselekvésre ösztönzést az ügyfelek számára. Világosan fogalmazza meg, mit szeretne vásárlójától, és adjon meg legalább két nyilvánvaló linket a webhelyére. Használjon egyértelmű javaslatokat, amelyek az ügyfeleket arra az ajánlatra irányítják, amelyet az Ön e -mailje hirdet.

Mielőtt e -maileket küldene előfizetőinek, próbálja meg tudatni velük, hogy mit fognak küldeni nekik, és milyen gyakran várhatják el öntől a híreket. Így tudják, hogy mikor kell számítani az e -mailjeire, és megakadályozhatják, hogy azok automatikusan a spam mappájukba kerüljenek.

Legyen kitartó az e -mail marketing üzeneteivel. Akár húsz e -mailt is igénybe vehet egy potenciális ügyfél, mielőtt rutinszerűen felfigyelne rájuk. Próbáljon meg egy jó történetet elmondani az üzenetein keresztül. Kapcsolja össze őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozat alatt kibontakozzon. A több hetes versenyek jó módjai ennek.

Bányásszon adatokat az e -mail listájáról, és csoportosítsa közönségét különböző szegmensekbe a rendelkezésre álló profilalkotási adatok alapján. Ez lehetővé teszi, hogy stratégikusabb legyen az üzeneteivel, és hatékonyan növelje esélyeit a magasabb nyitási és átkattintási arányokra. Még ha nem is készít profilozást, nézze meg a földrajzi célzást. A különböző régiók eltérő módon reagálnak a különböző típusú üzenetekre.

Meg kell próbálnia a lehető legjobban összeállítani egy e -mail listát, amelyet személyesen és az interneten keresztül is létrehozhat. Ne vásároljon vagy béreljen névlistákat, amelyeket e -mailben küld az üzleti tevékenység felépítéséhez. Nincs garancia arra, hogy bármelyik személy, akivel kapcsolatba lép, érdeklődni fog, és akár a végén értesítést kaphat e -mail szolgáltatójától.

Mindig vegye figyelembe, hogy egyre többen használnak okostelefonokat naponta. E felhasználók közül sokan valószínűleg az Ön ügyfelei lesznek. A mobileszközök felbontása alacsonyabb, így a hely korlátozott lesz. Ismerje meg a kis kijelzőkkel kapcsolatos korlátozásokat, és gondoskodjon arról, hogy e-mailjei telefon méretű képernyőkön olvashatók legyenek.

Az e -maileknek képek nélkül olvashatónak kell lenniük. Sok e -mail szolgáltató alapértelmezés szerint letiltja a képeket, és ha a felhasználó nem módosítja a beállításait, nem láthatja a benne szereplő képeket. Emiatt az elküldött e -mailekben szereplő összes képet átfogó szövegnek kell követnie.

Ösztönözze ügyfeleit, hogy vásároljanak önöktől azáltal, hogy jutalmakat kínálnak e -mailjeikben. Az előfizetők nagyobb valószínűséggel hajtanak végre egy adott műveletet, ha úgy érzik, hogy van benne valami. Például, ha rákattint egy linkre, és vásárol, ingyenes vásárlást biztosíthat számukra.

Mint tudják, a vállalatok sokféle marketingtechnikát alkalmaznak a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel való interakcióhoz. Ezek közé tartozik a közösségi média marketing, az internetes marketing és természetesen az e -mail marketing.