Facebook marketing tanácsok kezdőknek

Facebook marketing tanácsok kezdőknek

Naplójába be van írva a "piac a Facebookon", de soha nem tette meg, mert egyszerűen nem tudja, mit tegyen? Ha így van, akkor jó helyen jár. Ez a cikk tele van tippekkel, amelyek segítenek a marketingkampány sikeres elindításában, hogy a legtöbb ügyfelet vonzza az idejéért cserébe.

Kapcsolja össze Facebook oldalát másokkal, akik hajlandóak segíteni a hír terjesztésében. Ha ideális eredményeket szeretne elérni a Facebook használatával, a legfontosabb, hogy őrülten sok ember lájkolja az oldalt. Ha valaki ön mellett áll, ezt könnyen elérheti.

Összes Facebook bejegyzését összpontosítsa vállalkozására vagy iparára. Tegye őket relevánssá, és tájékoztassa ügyfeleit és rajongóit azokról a dolgokról, amelyek érdekelhetik őket. Ne csak posztoljon, ha nincs célja. Az ügyfelek már elegendő információt kapnak, ezért tegye relevánssá a bejegyzéseket, hogy kiemelkedjenek.

Csatlakoztassa Twitter fiókját a Facebook oldalához. Ez segít a bejegyzések egyszerűsítésében mindkét közösségi média fiókban. Amikor közzétesz a Twitteren, a bejegyzés egyidejűleg megjelenik a Facebook oldalán is. Ezzel időt és energiát takaríthat meg, ha mindkét webhelyre bejelentkezik egy bejegyzés elkészítéséhez.

Ha egy adott felhasználó által írt megjegyzésre válaszol, ügyeljen arra, hogy megcímkézze a személyt a bejegyzésében. Szeretné rávenni az embereket, hogy térjenek vissza az oldalára, amennyire csak lehetséges, és a címkézés nagyszerű módja annak, hogy valaki visszatérjen.

Ne feltételezzük, hogy a Facebook a legjobb hely az Ön vállalkozásának marketingjéhez. A lakosság bizonyos szegmensei valójában más helyeket részesítenek előnyben. A kampány elindítása előtt végezzen további kutatást a célközönség körében, hogy jobban megértse, mely közösségi hálózatokat használja a legtöbbet.

A látogatók követőivé alakításának egyik módja az, ha elrejt bizonyos tartalmakat a látogatók elől. Ha csak a követők láthatják az oldal bizonyos részeit, a látogatók követői akarnak lenni. Csak egy kicsit rejtse el a tartalmát, különben elveszíti a SEO hatásának egy részét.

Próbáljon közzétenni a Facebookon a nap különböző időpontjaiban. Ha szokása minden nap ugyanabban az időben közzétenni, akkor nem biztos, hogy van jobb alkalom a bejegyzésre. Minden célközönség más, és ami az egyik alkalommal működik, lehet, hogy nem működik a másiknál. Próbáljon meg többször közzétenni a nap folyamán, hogy megtudja, mikor a legaktívabb a közönsége.

Ügyeljen arra, hogy oldala ne legyen szellemváros. Ha nincs mit közzétennie, menjen az oldalára, és válaszoljon a felhasználók megjegyzéseire. Ez azt az elképzelést fogja adni az embereknek, hogy akkor ténylegesen törődik egyéniséggel, és fontos számukra a hűségük.

Rendszeresen tegyen közzé állapotfrissítéseket. Ahhoz, hogy az oldala látható legyen, közzé kell tennie dolgokat, például állapotfrissítéseket. Ezeknek az állapotfrissítéseknek relevánsnak kell lenniük a vállalat számára, és nem véletlenszerű dolgokra, amelyek nem fogják érdekelni a közönséget. Próbáljon legalább egyszer vagy két naponta valamit közzétenni.

Rendszeresen tegyen közzé tartalmat. Azokat a vállalkozásokat, amelyek egyáltalán nem frissítik a Facebookot, néha feltételezik, hogy zsugorodnak vagy megszűnnek. Azokat a vállalkozásokat, amelyek ritkán tesznek közzé, hiányosnak vagy túl alkalminak tartják. Próbáljon hetente néhányszor posztolni, hogy friss maradjon az emberek fejében anélkül, hogy minden nap ott lenne.

Vegye elő azt a naptárat és ceruzát azokban a tippekben, amelyeket együtt átnéztünk. Mivel van néhány konkrét tennivalója, csak el kell kezdenie azokat. Végezze el az alábbi műveletek egyikét minden alkalommal, amikor bekapcsolja a számítógépet, és hamarosan több vásárlója lesz.