Kezdő online cikkmarketing tippek és mutatók

Kezdő online cikkmarketing tippek és mutatók

A cikkmarketing az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalkozás reklámozhassa önmagát. Egy olyan egyszerű tevékenységgel, mint egy cikk megírása, a vállalkozás szélesebb közönség számára elérhetővé teheti termékeit és szolgáltatásait. Használja a következő cikkben található tanácsokat, ha cikkmarketinget szeretne használni.

Ha sok témája van egyetlen témával kapcsolatban, rakja össze e-könyvvé. Nagy valószínűséggel különösebb erőfeszítés nélkül összekapcsolhatja őket, és az e-könyv létrehozása egyáltalán nem nehéz feladat. A legjobb az egészben, hogy ezután eladhatja az e-könyvet, és ebből származó haszon, valamint az egyes cikkek is származhatnak.

Tegye közzé cikkeit a közösségi oldalakon és mindenhol, ahol csak lehet. Hirdesse őket blogjában és hírlevelében, és győződjön meg róla, hogy mindenki tudja, hol találja meg cikkeit. Minél többen olvassák és osszák meg cikkeit, annál több látogató (és remélhetőleg vásárló!) Lesz webhelyén.

Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtassa, és ne dobjon fel termékeket minden cikkben. Az emberek minőségi cikkeket fognak olvasni, de fáradnak a folyamatos marketingben. Ha a cselekvésre ösztönzést minden negyedik vagy ötödik cikkben felteszi, az több konverziót eredményezhet, mint ha minden bejegyzésben veri a marketing dobot.

A cikkmarketing-erőforrások bővülésével győződjön meg arról, hogy cikkei széles körben hivatkoznak egymásra. Ne kössön linkeket a cikkek közé csak a linkelés kedvéért, hanem próbáljon kihasználni minden ésszerű lehetőséget, ahol az egyik cikk támogatná a másikat. A jól hivatkozott cikk-linkek jelentősen növelik olvasói körét.

Amikor új cikket tesz közzé, győződjön meg arról, hogy az tartalmaz megfelelő hivatkozásokat néhány más cikkéhez. Ezzel több cikkét olvassa >el, és a terméke vagy szolgáltatása jobban láthatóvá válik. Ez a fajta önreklám a cikkmarketing egyik fő előnye.

Kövesse az egyszerű és következetes formátumot. Minden írt cikknél különítse el a bekezdéseit, használjon felsorolásjeleket, és ellenőrizze, hogy szerkesztése megfelelő-e. Az olvasók elveszítik a türelmüket az írókkal szemben, amikor mindent nehezen követhető tömegbe tömörítenek. Húzza ki a fontos pontokat, hogy az emberek láthassák őket, hogy csábítsák hallgatóságát az olvasás folytatására.

Ha a célközönségnek megvannak a maga szaknyelvi vagy szleng kifejezései, használja azokat szabadon cikkei között. Ez nem csak vonzó lesz számukra, mert megértik, amit mond, hanem azért is, mert ez azt az érzetet kelti bennük, mintha inkább az ő egyedi csoportjuk tagja lenne.

Minden írott cikkben adjon meg legalább egy kis információt, amelyet az olvasó azonnal felhasználhat. Akár megemlít egy aktuális ügyletet, akár megtanítja őket egy gyors számítógépes javításra, a birtoklása valamivel segít megoldani a fogyasztók vágyát az azonnali kielégítés iránt. Ha minden cikknél ezt teszi, az olvasók biztosan visszatérnek.

Tegyen közzé cikkeket a lehető legtöbb ingyenes top 10 cikk könyvben. Győződjön meg róla, hogy cikkei egyediek és jól meg vannak írva. Ismerkedjen meg az egyes könyvtárak beküldési követelményeivel, valamint annak feltételeivel. Egyes könyvtárak minimális szószámmal rendelkeznek, és az egyik, a Buzzle, nem fogad el olyan cikket, amelyet bárhol másutt publikáltak az interneten annak közzététele előtt.

Ezenkívül az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalkozás reklámozhassa magát, a cikkmarketing. A vállalkozások csak egy egyszerű cikk megírásával érhetik el az ügyfelek szélesebb körét, akik hajlandóak megvásárolni a termékeiket és fizetni a szolgáltatásaikért. Ha emlékszik a cikkben szereplő tanácsokra, akkor képesnek kell lennie arra, hogy a cikkmarketinggel szélesebb közönséget érjen el.